torsdag 22 december 2011

Förkyld.


Hej!

Nu är det bara 2 dagar kvar till X-mas eve! :)
LÄNKTAR TYP!! <3
Imorron ska jag och Lucke va med varran och ha lite julmys :)

Nu är det jullov :)
Igår hade skolan julavslutning, jag sjöng i luciatåget!
Vi tränade HELA DAGEN, från 8.20-18.00 :S
Jag sov lite för lite natten till dess, så jag mådde illa när jag stod upp för länge.
Men det gick över efter ett tag! :)

Sen kom nästa problem, jag fick så ont i ryggen så jag kunde inte hålla inne tårarna längre.
Vi satt på Dallas, så jag hade ingen matlust direkt.

Men som tur var så hade en fröken en alvedon, så det gick oxå över!

När det väl var dax att sjunga, så var allt jätte bra! :)
Sen sjöng jag, Emilia.W, Emilia.L & Sassen himmlen i min famn, det vart jätte bra!
Jag är nöjd!

Heejdåå! <3

God jul! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar